Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu: “Tek Derdimiz Akgedik’in Su Sorununu Tamamen Çözmek”

MASKİ Genel Müdürlüğü, Yunusemre ilçesindeki Akgedik TOKİ 2. Etap bölgesinde sık sık arızalara ve su kesintilerine neden olan içme suyu altyapısını yenilemek için çalışma başlattı. Proje kapsamında 1 kilometrelik ana şebeke hattı ve ekonomik ömrünü tamamlayan bağlantılar yenilenirken, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu çalışmaları yerinde inceleyerek bölgedeki su sorununun kalıcı olarak çözüleceğini belirtti.

Haz 23, 2026 - 23:28
 0  0
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu: “Tek Derdimiz Akgedik’in Su Sorununu Tamamen Çözmek”

Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, Yunusemre ilçesine bağlı Akgedik Mahallesi TOKİ 2. Etap bölgesinde yaşanan içme suyu sorunlarını gidermek amacıyla kapsamlı altyapı çalışması başlattı.

İl genelinde sağlıklı ve kesintisiz içme suyu temini için yatırımlarını sürdüren MASKİ, bölgede sık sık arızalara neden olan içme suyu hattını yeniliyor. Çalışmalar kapsamında yaklaşık 1 kilometrelik ana şebeke hattı tamamen değiştirilecek, ekonomik ömrünü tamamlamış bina branşman bağlantıları da yenilenecek.

AKGEDİK’TE KRONİKLEŞEN SORUNLARA MÜDAHALE

Yürütülen proje ile arıza kaynaklı su kesintilerinin önüne geçilmesi, vatandaşlara daha sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ulaştırılması hedefleniyor. Aynı zamanda su kayıp ve kaçaklarının azaltılması ile bakım ve onarım maliyetlerinin düşürülmesi amaçlanıyor.

Çalışmaları yerinde inceleyen Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, teknik ekiplerden proje hakkında bilgi aldı.

“YILLARDIR DEVAM EDEN SORUNU KÖKTEN ÇÖZMEK İSTİYORUZ”

Başkan Besim Dutlulu, “Akgedik TOKİ bölgemizde, içme suyu altyapısında yıllardır devam eden ciddi bir sorun var. Bunun en büyük sebebi, geçmişte TOKİ müteahhidinin yaptığı kalitesiz imalattır. Muhtarımız, site yönetimimiz ve mahalle sakinlerimiz de bu durumun farkında. Biz de sorunu kökten çözmek için elimizden geleni yapıyoruz.” dedi.

Dutlulu, “Son olarak hayata geçirdiğimiz 15 milyon TL’lik ihalenin içerisinde, bugün incelediğimiz yaklaşık 1 kilometrelik hat değişimi de yer alıyor. Kronikleşen arızalara neden olan branşmanları ve kot farkı nedeniyle sık sık patlayan boruları yeniliyoruz.” ifadelerini kullandı.

“BÜYÜKŞEHİR VE MASKİ OLARAK İŞİN TAKİPÇİSİYİZ”

Besim Dutlulu, “Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ olarak işin takipçisiyiz. Bundan sonraki TOKİ projelerinin standartlara uygun yapılması ve geçmişteki hatalı imalatların düzeltilmesi için çalışacağız. Tek bir derdimiz var o da Akgedik’in su sorununu tamamen çözmek. İnşallah bu yatırımımız bölge için önemli bir adım olacak.” diye konuştu.

Dutlulu, “Muhtarımız ve site yöneticilerimizle uyum içinde çalışmaya devam edeceğiz. Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim.” dedi.

MASKİ Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmaların tamamlanmasının ardından Akgedik TOKİ 2. Etap bölgesinin içme suyu altyapısının daha modern ve güçlü bir yapıya kavuşacağı bildirildi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0