Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal: “Bu yerleşke kentimize değer katan güçlü bir dayanışma alanı”

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, Sancar Maruflu Sivil Toplum Yerleşkesi’nde faaliyet gösteren dernek ve vakıf temsilcileriyle bir araya geldi. Yerleşkedeki çalışmaları yerinde inceleyen Ünsal, sivil toplum kuruluşlarının projelerini dinledi, katılımcı yönetim anlayışıyla iş birliğinin güçlenerek süreceğini vurguladı.

Haz 23, 2026 - 18:46
 0  0
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal: “Bu yerleşke kentimize değer katan güçlü bir dayanışma alanı”

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, Sancar Maruflu Sivil Toplum Yerleşkesi’nde faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle buluştu. Katılımcı yönetim anlayışı doğrultusunda gerçekleştirilen toplantıda, yerleşkede yürütülen çalışmalar ele alındı, dernek ve vakıfların devam eden ve planlanan projeleri masaya yatırıldı.

Toplantıda; sivil toplum faaliyetlerinin verimliliğini artırmaya yönelik adımlar, toplumsal farkındalık projeleri, kültür ve sanat etkinlikleri ile engelli bireyler ve ileri yaşlı vatandaşlar gibi kırılgan gruplara yönelik çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Başkan Ünsal, temsilcilerin öneri ve taleplerini dinleyerek belediye ile sivil toplum arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çekti.

Yerleşkedeki yenileme çalışmaları incelendi
Başkan Ünsal, yerleşkede belediye bütçesi kullanılmadan, sivil toplum kuruluşları ile belediye personelinin iş birliğiyle yenilenen sinema salonları ve fuaye alanındaki çalışmaları da yerinde inceledi. Karşıyaka’nın ortak yaşam kültürünü güçlendiren bu dayanışma örneği için emeği geçenlere teşekkür etti.

“Gönüllü emeğin kıymetini biliyorum”
Toplantıda konuşan Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, sivil toplumun kent yaşamındaki önemine vurgu yaptı. Ünsal, “Ben de yıllarca sivil toplumun içinde bulunmuş, yöneticilik yapmış biriyim. Gönülden yapılan çalışmaların ne kadar kıymetli olduğunu biliyorum. Yerleşkemize değer katmak adına gösterdiğiniz dayanışma örneği için her birinize teşekkür ediyorum” dedi.

Yerleşkedeki işleyişin uyum içinde sürdüğünü belirten Ünsal, “Buradaki ekibimiz son derece donanımlı ve süreci başarıyla yönetiyor. Dernek ve vakıflarımız için çok yararlı bir alan oluşturuldu. Daha verimli çalışmalar yapılabilmesi için ihtiyaç duyulan iyileştirmeler konusunda elimizden gelen katkıyı sunmaya hazırız. Hepinize bu kente kattığınız değer için yürekten teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0