Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fahrettinpaşa ile Mamurbaba’yı Bağlayan Yeni Ulaşım Aksında İncelemelerde Bulundu
Çeşme Belediyesi tarafından Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba istikametine uzanan 2307 Sokak güzergâhında tamamlanan yol açma ve üstyapı çalışmalarıyla yeni ulaşım bağlantısı hizmete giriyor. Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli’nin yerinde incelediği çalışmanın, Çeşme Asfaltı Caddesi’ndeki trafik yükünü azaltması, mahalleler arasındaki ulaşımı kolaylaştırması ve vatandaşlara daha güvenli alternatif güzergâh sunması hedefleniyor.
Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba istikametine bağlantı sağlayan 2307 Sokak güzergâhında yürütülen yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlandı.
Başkan Denizli Çalışmaları Yerinde İnceledi
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma alanını ziyaret ederek tamamlanan imalatlar hakkında bilgi aldı. İncelemeler sırasında yol güvenliği ve trafik düzenlemelerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Lâl Denizli, "Bölgede trafik güvenliğini artıracak uygulamaların titizlikle sürdürülmesi" yönünde ekiplerine talimat verdi.
2 Bin 500 Metrekare Parke, 600 Metre Bordür İmalatı Yapıldı
Çalışmalar kapsamında daha önce ham ve stabilize durumda bulunan yaklaşık 7 metre genişliğindeki yol güzergâhı düzenlenerek araç ulaşımına uygun hale getirildi. Proje çerçevesinde güzergâh boyunca toplam 2 bin 500 metrekare parke kaplama ile 600 metre bordür imalatı gerçekleştirildi.
Alternatif Ulaşım Bağlantısı Oluşturuldu
Tamamlanan çalışmayla Fahrettinpaşa Mahallesi’nin Mamurbaba istikameti üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine alternatif ulaşım bağlantısı sağlandı. Yeni güzergâh sayesinde özellikle bölgesel geçişlerde yoğun olarak kullanılan Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yükünün azaltılması, mahalleler arasındaki ulaşımın daha dengeli dağıtılması ve vatandaşların daha güvenli güzergâhlardan yararlanması amaçlanıyor.
Belediye tarafından yapılan değerlendirmede, yeni yolun Fahrettinpaşa Mahallesi’nin çevre mahallelerle bağlantısını güçlendireceği, mevcut ana arterlere olan bağımlılığı azaltacağı ve ilçe genelindeki trafik akışının rahatlatılmasına katkı sağlayacağı belirtildi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0