Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun ‘Yaza Merhaba Konserleri’ Didim’de Kolpa Konseriyle Devam Etti
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından Başkan Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ kapsamında sevilen müzik grubu Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde sahne aldı. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte vatandaşlar unutulmaz bir yaz akşamı yaşarken, konser serisinin 30 Haziran’da Efeler’de Aydilge konseriyle devam edeceği açıklandı.
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından Başkan Özlem Çerçioğlu öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ kent genelinde vatandaşları kültür ve sanat etkinlikleriyle buluşturmaya devam ediyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk konserin ardından etkinliklerin ikinci durağı Didim oldu.
Kolpa Didim’de Sahne Aldı
Sevilen müzik grubu Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen konserde vatandaşlarla bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleştirilen etkinlikte grup, sevilen ve unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi. Konser boyunca vatandaşlar şarkılara hep bir ağızdan eşlik etti.
Konseri takip eden vatandaşlar, yaz akşamına renk katan organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Konserler Efeler’de Devam Edecek
Aydın Büyükşehir Belediyesi, ‘Yaza Merhaba Konserleri’ kapsamında kültür ve sanat etkinliklerini kentin farklı ilçelerinde vatandaşlarla buluşturmayı sürdürecek. Program kapsamında bir sonraki konser 30 Haziran Salı günü Efeler Tekstil Park’ta gerçekleştirilecek. Sevilen sanatçı Aydilge’nin sahne alacağı konserin saat 21.30’da başlayacağı bildirildi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0