Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu: “Yaza Merhaba Konserlerimize Tüm Vatandaşlarımızı Davet Ediyorum”
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Konserleri kapsamında Ayna, Kolpa ve Aydilge Aydınlılarla buluşacak. Nazilli, Didim ve Efeler’de gerçekleştirilecek ücretsiz konserler 21.30’da başlayacak. Başkan Özlem Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında sürdürdüklerini belirterek tüm vatandaşları etkinliklere katılmaya davet etti.
Aydın Büyükşehir Belediyesi, yaz sezonunu kültür ve sanat etkinlikleriyle karşılamaya hazırlanıyor. Belediye tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Konserleri kapsamında sevilen sanatçılar ve müzik grupları Aydın’ın farklı ilçelerinde sahne alacak.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kültür ve sanat faaliyetlerini kentin dört bir yanında vatandaşlarla buluşturmaya devam ettiklerini belirterek, “Kültür ve sanat etkinliklerimizi kentimizin dört bir yanında vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz. Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum.” ifadelerini kullandı.
İlk Konuk Ayna Grubu
Yaza Merhaba Konserleri’nin ilk etkinliği kapsamında Ayna grubu, 23 Haziran Salı günü Nazilli İstasyon Meydanı’nda sahne alacak. Vatandaşlar, ücretsiz olarak gerçekleştirilecek konserde grubun sevilen şarkılarını dinleme fırsatı bulacak.
Kolpa ve Aydilge Aydınlılarla Buluşacak
Konser programı kapsamında 26 Haziran Cuma günü Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde Kolpa sahne alacak. Etkinliklerin son bölümünde ise 30 Haziran Salı günü Tekstil Park’ta Aydilge müzikseverlerle bir araya gelecek.
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, konserlerin tamamının ücretsiz olarak gerçekleştirileceği ve tüm etkinliklerin saat 21.30’da başlayacağı bildirildi. Yaz akşamlarına renk katması hedeflenen konserlerde vatandaşlar müzik dolu anlar yaşayacak.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0