1903 Düzce Beşiktaşlılar Derneği Karne Şenliğinde Minik Kartallar Kusursuz Kafe’de Bir Araya Geldi
1903 Düzce Beşiktaşlılar Derneği tarafından Düzce Belediyesi Beltur bünyesindeki Kusursuz Kafe’de düzenlenen karne şenliğinde çocuklar ve aileleri eğlence, spor etkinlikleri ve çeşitli aktivitelerle bir araya geldi. Dernek Başkanı Ömer Faruk Kubilay, yeni projeleri ve Düzce’ye yönelik hedeflerini açıklarken, program sonunda çocuklara başarı sertifikaları ile Beşiktaş atkıları hediye edildi.
1903 Düzce Beşiktaşlılar Derneği tarafından düzenlenen "İlmi Okuldan, Hayatı Beşiktaş’tan" temalı karne şenliği ve aile buluşması, Düzce Belediyesi Beltur bünyesinde hizmet veren Kusursuz Kafe’nin ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Çocuklar ve ailelerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte gün boyunca çeşitli sosyal ve sportif faaliyetler düzenlendi.
Çocuklar Eğlence ve Sporla Buluştu
Program kapsamında palyaço gösterileri, eğlenceli oyunlar ve çeşitli aktiviteler gerçekleştirilirken, Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü de sportif etkinliklerle organizasyona destek verdi. Katılımcılara çeşitli ikramların sunulduğu programda çocuklar ve aileleri birlikte keyifli vakit geçirdi.
"İnşallah Bu Aileyi Çok Daha Büyüteceğiz"
Programda konuşan 1903 Düzce Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Ömer Faruk Kubilay, derneğin geleceğe yönelik hedeflerine değinerek, "İnşallah bu aileyi çok daha büyüteceğiz. Çok daha güzel organizasyonlar yapacağız. İnşallah hazırlıklarımızı beğenmişsinizdir. Her yer siyah-beyaz." dedi.
Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü'nün etkinliğe verdiği katkıya da dikkat çeken Kubilay, çocukların eğitsel oyunlar ve sporla buluşmasına destek sağlayan ekiplere teşekkür etti.
"Gen Beşiktaş Projesi'nin İlk Lansmanını Düzce'de Yapacağız"
Beşiktaş Jimnastik Kulübü ile birlikte hayata geçirilecek yeni bir projeyi de açıklayan Kubilay, "Beşiktaş Jimnastik Kulübü bir proje başlatıyor. Bu Türkiye’de ilk defa gerçekleşiyor. Gen Beşiktaş Projesi. Bu projenin ilk lansmanını Düzce’de gerçekleştireceğiz. Hepiniz davetlisiniz." ifadelerini kullandı.
Kubilay ayrıca Beşiktaş'ın Düzce'ye yatırım yapması konusunda resmi girişimlerde bulunacaklarını belirtti"Benim İlk Evim Burası"
Programın gerçekleştirildiği Kusursuz Kafe'nin önemine vurgu yapan Ömer Faruk Kubilay, "Düzce’nin en kıymetli işletmesi Kusursuz Kafe’deyiz. Çok büyük bir aile burası. Bu kapıdan ayrılmadık biz. Neler yapabiliriz, bu aileyle ne kadar büyük işler yapabiliriz. Aynı zamanda Düzce’de bizim de bir köy tesisimiz var. Ama sözüm olsun; Kusursuz Kafe olduktan sonra kimseyi kendi tesisimde ağırlamayacağım. Benim ilk evim burası bu saatten sonra." diye konuştu.
Program sonunda minik katılımcılara başarı sertifikaları takdim edilirken Beşiktaş atkıları hediye edildi. Etkinlik, siyah-beyaz balonların gökyüzüne bırakılmasıyla sona erdi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0